.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری اولین جشنواره ورزشی وقف در مازندران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جمع کارمندان ورزشکار اولین جشنواره ورزشی وقف « جام ولایت » گفت : حرکت سازمان اوقاف در زمینه ورزشی باعث بهره وری و کیفی شدن در همه امورات می شود.

هادی ابراهیمی در مجتمع فرهنگی آموزشی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت : سازمان اوقاف و امورخیریه باید حرکت خود را در حوزه های مختلف تقویت کند و این تقویت باعث بهره وری در نیروی انسانی می شود.

وی افزود : برپایی این جشنواره ورزشی در بین کارکنان سازمان اوقاف موجب شناسایی ظرفیت ها می شود و شناسایی ظرفیت موجب می شود تا کلیه امورات با کیفیت بهتری پیگیری و اجرایی شود .

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ضمن خوش آمدگویی به همه ی ورزشکاران کارمند ادارات اوقاف و امورخیریه پیروزی و سعادت مندی همه کارمندان و خدمت به بقاع و موقوفات را خواستار شد .

در این مراسم حجت الاسلام سیف اله سهرابی مدیر کل اوقاف مازندران ضمن تقدیر از سازمان اوقاف و امورخیریه در برگزاری این جشنواره در استان مازندران گفت : خیلی خوشحالیم که اولین جشنواره در استان لاله خیز مازندران برگزار می شود و اگر این جشنواره از سطح شهرستانی آغاز تا مرحله کشوری ادامه پیدا کند از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود.

وی اضافه کرد : اگر نیروی سالم در اوقاف داشته باشیم بهتر می توانیم به بقاع متبرکه و موقوفات کشور خدمت کنیم که خدمت به بقاع و احیاء و حفظ موقوفات در حقیقت خدمت به اهل بیت (ع) است .


دبیر برگزاری اولین جشنواره ورزشی وقف « جام ولایت » گفت : در رشته تنیس روی میز مجتبی کلانتری پور از استان کرمان رتبه اول - سید علی حسنی از استان مازندران رتبه دوم - مجید مهدوی از حوزه مرکزی سازمان رتبه سوم را کسب نمودند .

وی ادامه داد: در رشته شنا متولدین زیر 1350 :حیدر امینی از کرمانشاه رتبه اول - حسین خیری از قم رتبه دوم و منوچهر خردمندی از کرمانشاه رتبه سوم و در رشته شنا متولدین بالای 1350 : رسول تمنایی از تهران رتبه اول - احسان ناطقی از اصفهان رتبه دوم و کیانوش خادم شریف از کیلان رتبه سوم را کسب نمودند .

وی افزود : در رشته تیراندازی با تفنگ بادی جعفر نجفی از خراسان جنوبی رتبه اول - حسن توکلی از اصفهان رتبه دوم - سیروس محمدیاری از زنجان رتبه سوم و در رشته تیراندازی تپانچه عبدالرضا مخبری نیا از حوزه مرکزی سازمان رتبه اول - عباس محمدی از دانشگاه علوم قرآنی رتبه دوم و رضا پور حسن از حوزه مرکزی سازمان رتبه سوم را کسب نمودند که با اهداء جوایز ارزنده از آنان تقدیر بعمل آورده شد .


در این جشنواره از قرائت قاری نوجوان و نفر اول کشوری برادر سید صادق مسلمی و نوجوانان باستانی کار شهرستان ساری استفاده شده و مراسم تیمهای شرکت کننده استانها با شکوه خاصی برگزار شده است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.